INFORMACJE OGÓLNE
Biuro rachunkowe ARFI Sp. z o.o. oferuje swoim Klientom pełen zakres usług księgowych, podatkowych oraz płacowo-kadrowych. Służymy także pomocą przy zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej, radzimy w sytuacjach nietypowych, przygotowujemy konkretne rozwiązania systemowe.
Sposób świadczenia usług
Nasza firma może wykonywać usługi znajdujące się w naszej ofercie w ramach pomocy komórkom księgowości i kadr Klienta bądź w ramach outsourcingu. Polega on na wyłączeniu z firmy działu księgowości, działu płac poza strukturę przedsiębiorstwa Klienta. Takie działania pozwalają Klientowi na skoncentrowaniu się na zagadnieniach strategicznych oraz przynoszą oszczędności, ponieważ to my dostarczymy fachowy personel, nowoczesne oprogramowanie i materiały biurowe niezbędne do wykonania usługi.
Dostęp do informacji i dokumentów
Działamy na podstawie wspólnie z Klientem ustalonego harmonogramu, tak aby otrzymać na czas od Klienta niezbędną dokumentację źródłową oraz dostarczyć Klientowi na czas wymagane informacje, dokumenty, raporty i zestawienia.
Wszystkie dokumenty księgowe związane z bieżącym rokiem księgowym zgodnie z postanowieniami zawartej umowy znajdują się w siedzibie/oddziale naszej firmy. O ich lokalizacji poinformowany zostaje oficjalnie właściwy dla Klienta Urząd Skarbowy.
Klient nasz ma dostęp do informacji oraz ma prawo wglądu do swoich dokumentów w każdej chwili w godzinach pracy biura. Bieżące i wyczerpujące informację uzyskane w oparciu o dokumentację możne otrzymać osobiście, telefoniczne lub pocztą elektroniczną.
W sprawach bardzo pilnych możliwy jest dostęp do danych w innych dogodnych dla Klienta godzinach po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby do biura.
Po zakończeniu roku rozliczeniowego dokumentacja związana z obsługą księgową prowadzoną przez ARFI na rzecz osoby prawnej lub osoby fizycznej zdawana jest Klientowi do dalszego archiwizowania na podstawie stosowanego protokołu jej przekazania.
Zachowanie tajemnicy
Zgodnie z umową w sprawie świadczenia usług księgowych oraz umową w sprawie świadczenia usług kadrowo-płacowych ARFI zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje, jakie powziął o firmie w związku z prowadzeniem księgowości i kadr/płac Klienta. Poufność pozyskanych danych jest jedną z ważniejszych spraw w hierarchii wartości naszej firmy. Dlatego dostęp do informacji o Kliencie mają w naszym biurze tylko upoważnione osoby naszych Klientów.
Odpowiedzialność
Zgodnie z umową zawieraną z Klientem za wszelkie błędy wynikające ze źle wykonanej usługi (np. błędnie obliczony podatek) pełną odpowiedzialność materialną ponosi nasza firma. Z tego tytułu jesteśmy objęci stosownymi umowami ubezpieczeniowymi od odpowiedzialności cywilnej, które w przypadku powstania takiego błędu pokryją szkodę.
Jednak zastrzegamy, że odpowiadamy za swoje błędy. ARFI nie odpowiada np. za nierzetelne ewidencjonowanie przez klienta sprzedaży, nie wypłacanie pracownikom wynagrodzeń, nie zapłacenie podatków i składek ZUS pomimo otrzymania z naszej strony stosownych informacji itp.
ARFI Sp. z o.o.
z siedziba w Warszawie
przy Al. Niepodległości 67/248,
wpisana do K.R.S. Sądu Rejonowego w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy
pod nr 0000483615
NIP 521-36-58-737
REGON 146947730
Kapitał zakładowy: 5 000 PLN w pełni opłacony
Oddział Warszawa Białołęka:
ul. Laurowa 39 (róg Myśliborskiej), 03-197 Warszawa
tel: 607 612 727
tel: 533 922 229
tel:693 024 364
E-mail: bialoleka@arfi.pl
Biuro czynne w godzinach:
pn, śr, czw, pt - 10.00-16.00
wt - 10.00-18.00
Oddział Ryki:
ul. Wyczółkowskiego 33, 08-500 Ryki
tel: 607 612 727
tel: 693 024 364
E-mail: biuro@arfi.pl
Biuro czynne w godzinach:
pn - pt : 9.00 - 17.00
Oddział Puławy:
Al. Partyzantów 2A, 24-100 Puławy (IIp. budynek DEKO-STYL przy hotelu Izabella)
tel: 607 612 727
tel: 575 512 625
tel: 693 024 364
E-mail: pulawy@arfi.pl
Biuro czynne w godzinach:
pn - pt : 8.00 - 16.00